Tellimused ja maksed 

1.     Kuidas saan osta?

Toote ostmiseks vajutage toote juures nuppu “Lisa ostukorvi”. Peale nupule vajutamist on toode lisatud ostukorvi ning võite ostlemist jätkata ja lisada ostukorvi ka teisi tooteid. 

Tellimuse esitamisel valige transpordiviis ja makseviis ning kinnitage tellimus “Kinnita” nuppule vajutamisega. Peale tellimuse kinnitamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnitamise kiri. Kui tasute tellimuse eest pangalinki kasutades, siis peale makse sooritamist panga lehel vajutage kindlasti “Tagasi kaupmehe juurde” linki.

2.     Kuidas tellimust muuta või katkestada?

Tellimust on võimalik ostukorvis muuta enne selle kinnitamist. Juhul, kui olete tellimuse teinud ja pole veel maksnud, siis soovitame tellimuse muutmiseks see tühistada ja teha uus .

Juhul, kui olete tellimuse eest maksnud juba, siis tellimuse muutmiseks võtke palun ühendust klienditoega.

Juhul, kui soovite tellimust mingil põhjusel katkestada, siis võtke palun ühendust info@veebikaubamaja.ee

3.     Kas ma saan tellida e-posti või telefoni teel?

Soovitame tellimus teha meie veebilehe kaudu, mis annab parema ülevaata tellitavatest toodetest transporditingimustest ja maksetingimustest.

4.     Kuidas ma saan oma tellimust jälgida?

Oma tellimusi saavad jälgida registreerunud püsikliendid "Minu Konto" alt valige "Minu tellimused".

 

    Transport ja kauba saatmine

1.     Kas tooteid saab tellida ka väljapoole Eestit?

Hetkel saab tooteid tellida ainult Eesti siseselt.

2.     Toote tarneaeg?

Tegeleme sellega, et igal tootel oleks tarneaeg. Juhul, kui tootel puudub tarneaeg, siis palun võtke meiega ühendust ja me täpsustame teile tarneaja. 

Juhul, kui olete ostukorvi lisanud tooteid erineva tarneajaga, siis saadetise tarneaeg arvestatakse pikima tarneaja järgi.

 

    Tagastamine, vahetamine ja garantii

1.     Kauba tagastamine ja garantii

Kasutajal on õigus tellitud kaubad tagastada kaupmehele 14 päeva jooksul alates kaupade kättesaamisest. Kaupade tagastamiseks võtke palun meiega ühendust ning saatke reklamatsioon kaupade tagastamiseks. 

Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud (vastavalt EV VÕS-le).

 

    Järelmaks

1.     Kuidas saab osta järelmaksuga?

Tellimust tehes peate täitma järelmaksu taotluse. Vastus nii positiivse kui ka negatiivse vastuse kohta saadetakse teile e-postile. Leping on võimalik allkirjastada nii digitaalselt kui ka kirjalikult.

 

    Konto ja salasõna

2.     Unustasid salasõna?

Kui unustasid salasõna, siis vajuta sisselogimise lehel Unustasid salasõna linki. Avaneval lehel sisesta registreerimisel kasutatud e-posti aadress ning me saadame sulle uue salasõna.

3.     Kuidas ma saan oma andmeid muuta?

Oma andmeid Veebikaubamaja veebilehel saate muuta, kui logite veebilehele sisse. Oma informatsiooni leiate Teie konto alt ning seal saate oma andmeid ka muuta.





Nõustun küpsisefailide lubamisega.